SAYANGI BUMI ANDA

SAYANGI BUMI ANDA
Kekalkan kehijauan..memberi 1,000 kebaikan kepada kita..

February 25, 2011

Adakah...

Ku menanti hukuman yang tersurat,

Ku menangis tanpa air mata,

Adakah Aku sekadar sisa-sisa,

Adakah Aku cuma hanya sementara,

Aku hanya mampu merasa dan melihat...


Mengapa Kau hancurkan niat suci Aku terhadap Mu,

Aku cuma mahu merasainya sahaja,

Mengapa Kau biarkan Aku,

Ditenggelami dalam Laut Dendam...
SURAMMM....

Di sini Aku masih berdiri teguh,

Jiwa Aku KOSONG tiada erti dan tujuan,

Menangis Aku MENANGIS......


Oh Tuhan izinkan Aku di sini,

Untuk terus akhiri derita Aku ini,

Seandainya Aku temui,

Aku akan cepat kembali....

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...