SAYANGI BUMI ANDA

SAYANGI BUMI ANDA
Kekalkan kehijauan..memberi 1,000 kebaikan kepada kita..

February 12, 2011

Kisah hari ini...?!?.

Hari ini, aku kena pergi tuition geo (subjek yang aku paling suka)...mula belajar pukul 9.45 pagi, awal-awal aku dah bertolak dari rumah..pastu singgah stesen bas Bahau ambil kawan aku..apa lagi dia pun tumpang aku sampai sekolah..ramai pula hari ini yang bawa kereta, tak terkecuali aku..aku rasalah kan majoriti budak kelas aku semua kaya-kaya..wauuuuu,,sorang satu kereta,,sebiji-sebiji masuk dalam sekolah...sebelum cikgu sampai adalah juga aku ambil beberapa gambar...budak kelas aku ni.....cikgu datang lewat, dapatlah aku snap banyak sikit...

Dari atas, kiri(BARIS 1):sha2, Mai, As,
(BARIS 2) :Sheeda, Liyana, Natasya,
(BARIS 3) :Me, Mus & Dayah...

Posing cantik giler,,,gadis-gadis Melayu kelas 6A5 2011 ni...huhuhu



 


Ni kogilan, salah sorang dari 3 orang budak india dalam kelas aku..

leka betul dia,,surf internet...sampai tak perasan aku snap gambar dia...haha
 
Jom kita belajar...tengok kita orang...

Buku banyak atas meja..entah masuk ke tidak otak tu...

Minta-mintalah masuk kan..amin



Ni intan,, kawan yang sentiasa terukir senyumannya..

Dialah orang paling seronok suruh snap dia..

Intan : Peace for u all that see me intan at shima blog...



Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...

Natasya : Meh2 makan same...sedap tau..
Ni adalah adegan pelakon terbaru kelas kami..

Baru aje masuk industri seni ni..haha

Sampai malu, masa paparazzi nak ambil gambar dia...

Tutup lagi muka tu..

Artis kita yang baru..

Rebutan para lelaki..(jangan marah yek)

Terangkat pulak tangan ni...kau nak tumubuk aku ya Mus...jagaaaa..


Love You All.....:-)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...