SAYANGI BUMI ANDA

SAYANGI BUMI ANDA
Kekalkan kehijauan..memberi 1,000 kebaikan kepada kita..

February 08, 2011

SELAMAT ULANG TAHUN SAYANG...

Lagu ini khas untuk khas ku tujukan kepada adik kesayangan aku yang sudah dua tahun meninggalkan dunia ini dan kembali ke rahmatullah. Aku harap kau dengar rintihan aku ini. Aku sangat merindui mu sayang. Aku rindu saat kita sekeluarga bergumbira bersama, teringat juga segala memori yang sudah lama kita sekeluarga bina. Aku rindu saat kita bermain di kampung halaman bersama. Kalau aku rindu, aku akan menatap gambar mu berulang-ulang kali tanpa jemu.Waktu ku tatap potret mu itu, aku terbayang dan terbuai akan suara-suara sorakan dan keriangan seperti terasa terngiang-ngiang di telinga ku. Aku rindu sangat ingin melihat senyuman manis mu itu, seperti hilang segala kepayahan aku selama ini. Selamat ulang tahun ya, sayang....moga kau berbahagia di sana...aku sentiasa merindui mu di sini...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...